fredag den 27. marts 2015

Hvor der er vilje er der vej....

....eller noget i den stil ;-)

Disse Tilda påske-hare-hjerter tog en krig at lave
og selvom skulderen/armen protesterede,
så GJORDE jeg det.

Jeg nægter opgive mit krealiv!!!


Påskehjerterne blev syet i starten af februar, 
hvor kampgejsten var ved at vækkes i mig.


For dem der også følger mig på IG, så kan jeg fortælle, 
at gårsdagens afgørelse gjorde humøret er sort, sort, sort og atter sort. 
Og det bliver ikke bedre af, at mit nye medicin IKKE virker.

For dem der ikke følger med på IG, s
å beretter jeg om det i næste uge. 

Weekenderne holder jeg blogfri indtil videre :-)

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine;-))

    SvarSlet
  2. De er bare flotte, dine påskeharer.
    Og resten af historien kommer senere....
    God påske!

    SvarSlet
  3. Så fine de er. Utroligt at du kan få lavet det med den skulder du har .......
    Kh Christina

    SvarSlet
  4. Så fine, håber virkelig du får styr på den skulder

    SvarSlet
  5. Og hvor er de blevet flotte, Lene! Præcis som det altid er, det du laver!

    SvarSlet
  6. Og hvor er de blevet flotte, Lene! Præcis som det altid er, det du laver!

    SvarSlet